Sunday 3 December 2017

ID4U Viral Marketing Platform Marketing Di Google

ID4U VIRAL MARKETING

- 01135400282 -


KLIK LINK NI SERIUS NAK DUDUK DI 1ST PAGE GOOGLE   http://wasap.my/+601135400282/serius+nak+join+id4u


KLIK LINK KALAU NAK JOIN GROUP SHARING WHATSUPP "ID4U Marketing Viral"
https://chat.whatsapp.com/Ag2X1IE9kQr5ONQeZocbf3


ISI KANDUNGAN BLOGSPOT "ID4U VIRAL MARKETING"

1. Apa Itu Platform ID4U
2. Apa Peranan ID4U
3. Bukti Kejayaan Iklan 1st Page Google
4. Ciri-Ciri Keunikan Platform ID4U (1 - 5 Tip)
5. Bonus Komisen Keahlian Baru ID4U
6. Soalan-Soalan Lazim Platform ID4U


APA ITU PLATFORM ID4U ? 

ID4U merupakan platform pengiklanan yang membantu para usahawan offline/online untuk mengiklankan produk mereka di Google tanpa perlu melaburkan sebarang kos untuk membuat 'Google Ads' untuk menduduki 1st page di Google.

Medium terbaru ini telah membantu ramai usahawan di luar sana mengiklankan produk, keyword (carian), dan jenama mereka di dalam ID4U.my dan berjaya menduduki 1st page Google tanpa sebarang kos iklan Google Ads.

APA PERANAN ID4U ?


Platfrom ini menyediakan kemudahan kepada semua usahawan untuk memuat naik produk, keyword (carian), dan jenama sendiri tanpa batasan. Ianya juga sebagai kedai kekal secara atas talian yang membantu mengiklankan produk/perkhidmatan kita 24 jam/sehari.

Secara ringkasnya, ID4U.MY adalah sebuah platform pengiklanan yang mampu memberi tranformasi baru dalam pengiklanan produk/perkhidmatan anda, mempunyai sistem-sistem tetapan yang dapat meningkatkan keberkesanan pengiklanan, mampu menjana pendapatan sampingan, terbukti berkesan, dan kos pengiklanan yang murah. Ini akan membantu pelanggan mengenali produk/perkhidmatan anda di internet terutamanya di dalam Google serta menjimatkan masa

BUKTI KEJAYAAN IKLAN 1st PAGE GOOGLE



CIRI-CIRI KEUNIKAN PLATFORM ID4U (TIP No 1)

Sistem Tag Cloud

Kelebihan sistem 'tag cloud' ini mampu menarik 450 keyword (carian), produk/keyword yang ada di dalam website ID4U.MY untuk di indexkan di dalam Google. Ianya adalah gambaran visual data teks, yang biasa digunakan untuk menggambarkan metadata kata kunci (tag) di laman web. Peranan ini bersamaan seperti penggunaan hastag (#) di dalam pemasaran instagram, facebook dan lain-lain media sosial. Sistem “Tag Cloud” mengoptimuman enjin carian (Search Engine Optimizer-SEO) di Google. Supaya memudahkan pengguna mencari produk/keyword anda dengan kadar yang lebih pantas. 

CIRI-CIRI KEUNIKAN PLATFORM ID4U (TIP No 2)

Social Proof

Platform ID4U meningkatkan lagi 'social proof' dengan proses mempercepatkan proses mengindexkan produk/keyword supaya jumlah keberkesanan pengguna media sosial dan internet yang lain memberi respon terhadap sesuatu produk/keyword dengan lebih berkesan dan tiada kos komitmen pengiklanan Google Ads. ID4U membantu produk/keyword supaya mendapat engagement (share, like,comment dll) yang tinggi di media sosial yang mana akan membantu dalam proses di index oleh pihak Google untuk menjadi pilihan utama carian apabila mana-mana pelayar mencari produk/keyword tersebut di Google dan ini mempercepatkan lagi proses menakluki 1st page Google.


CIRI-CIRI KEUNIKAN PLATFORM ID4U (TIP No 3)

Direct Social Media Communication

Platfrom ID4U.MY turut menyediakan kemudahan akses secara terus 'Direct Social Media Communication', dimana dalam setiap iklan produk/keyword mempunyai logo facebook dan instagram dimana apabila pelayar menekan link tersebut akan menghubungkan terus kepada media social produk/keyword tersebut supaya memudahkan pelayar Google mengetahui produk/perkhidmatan anda dan membeli terus daripada media social anda. Ini meningkatkan lagi Social Proof dan keberkesanan iklan anda di platform Google.

  

CIRI-CIRI KEUNIKAN PLATFORM ID4U (TIP No 4)

Link Gambar Produk Iklan ID4U Dengan Link Website/Social Media

Selain link gambar iklan di dalam ID4U.MY yang mampu dihubungkan kepada media social seperti Facebook dan Instagram, ianya juga mampu di tetapkan di dalam struktur iklan di mana gambar iklan di dalam ID4U dapat di linkan terus dengan website/media sosial produk kita. Kelebihan ini amat perlu bagi meningkatkan keberkesanan jualan dan engagement dengan pelayar Google.


CIRI-CIRI KEUNIKAN PLATFORM ID4U (TIP No 5)

Link Tersendiri Product Sharing ID4U

Sistem di dalam platform ID4U akan mencipta link tersendiri bagi setiap iklan produk/keyword yang memudahkan ianya dikongsi di dalam mana-mana media social, di mana apabila mana-mana pelayar Google yang mencari produk/keyword anda akan dibawa ke pautan iklan seterusnya di bawa ke website/media social produk anda sendiri bagi meningkatkan awareness dan jualan produk anda.


Bonus Komisen Keahlian Baru ID4U 

Selain membantu usahawan/pengasas produk mempromosikan produk/keyword mereka di ID4U.MY, sistem di dalam platform ini juga memberi komisen kepada penggunanya untuk mendapat komisen dan bonus ke atas keahlian baru di dalam platform ID4U. Setiap keahlian baru di bawah anda, anda akan mendapat RM 50.00 untuk setiap keahlian baru tetapi anda perulah menjadi "Paid Membership" (RM 100) dahulu.

SOALAN-SOALAN LAZIM PLATFORM ID4U


1. Bagaimana cara untuk mendaftar ID4U.MY di bawah team Hero Google
klik link dan tekan butang “JOIN US!” ini untuk mendaftar https://www.id4u.my/statistic.php?user=ID00164MY. Anda boleh menghantar sebarang pertanyaan/persoalan berkaitan ID4U.MY kepada Admin team Hero Google di talian 011-35400282 (En Muhd Naim) We Create Advertisement & Earn Commission. Team Hero Google akan membantu ahli team yang lain dalam mempastikan setiap ahli mendapat peluang keberkesanan iklan dan komisyen.

2. Apakah jenis produk usahawan yang sesuai menggunakan platform ID4U.MY
Kesemua jenis produk usahawan offline/online sesuai menggunakan platform ID4U.MY terutamanya dalam platform pengiklanan di Google. Bagi usahawan offline ianya penting bagi memberi makluman mengenai kewujudan Anda (brand awareness) di internet mengenai lokasi, gambar produk/servis, menu produk/servis, jenis perkhidmatan yang disediakan, dan lain-lain maklumat yang berkaitan. Manakala bagi usahawan online ID4U.MY ini merupakan platform pengiklanan yang terbaru, mengurangkan kos pengiklanan, menaikan ranking & index Search Engine Optimizer-SEO produk/keyword anda di Google. Kedua-dua jenis usahawan ini juga layak mendapat komisyen sekiranya berjaya mendaftar Paid Membership yang baru ke dalam platform ID4U.MY (Paid Membership Only).

3. Keberkesanan pengiklanan di Google Dengan ID4U.MY
Pengguna Google di Malaysia mencecah 17 juta pengguna dan seramai 4.5 juta mengakses Google setiap hari (sumber dari Google Malaysia 2013). Lebih daripada 51% pengguna di Malaysia menggunakan telefon pintar untuk mengakses internet, dan 42% pula membuat pembelian dalam talian melalui peranti mudah alih. Ini menunjukkan platform online menjadi satu keperluan kepada rakyat Malaysia dalam urusan keperluan seharian dan pembelian (sumber dari Google Barometer 2014).

4. Apakah ID4U.MY pada pandangan seorang usahawan
Platform ID4U merupakan sebuah medium pemasaran yang menyediakan platform pengiklanan yang terbaik, 24 jam mempromosikan produk/keyword di Google, medium yang mengumpulkan usahawan yang secara berjemaah mempromosikan produk/keyword masing-masing, dan menjadi sumber pendapatan sampingan selain mengiklankan produk/perkhidmatan/keyword di media sosial.


Provide by
Muhammad Naim ID4U
01135400282

Copywrite 2016 - 2017 





No comments:

Post a Comment